Me, My Mine ;D

My photo
A young fussylicious debator who living life. Malaysian, 21. Welcome to my station.

Sunday 10 February 2013

kak SAM BIG E~

Alhamdulillah Syukur ke hadrat Illahi,

kerana

kakak yang paling saya sayang di dunia ini, kak SAM atau nama panjangnya Siti Atiqa Mohamad telah sah menjadi tunang kepada tunangnya lah kan takkan abang aku pulak pada 10 February 2013. Abang aku hanya masa lalunya.

sedih jugak kak Sam x ajak majlis tunang dia, tapi aku tak kisah pun sebab yang penting time dia kawin nanti, dia wajib wajib wajib ajak aku. Hah. Tu yg penting. haha

Kak sam tunang time umur dia 24 tahun. And dia jadi workaholic giler-giler sebab da nak kawin kan. Kesian pulak dgr. Ini semua sumber dari adik kak Sam, si wan. haha. 

im happy for her.

#and me?? bertunang?? maybe not. terus kahwin je. haha


No comments:

Post a Comment